Folkemøte på Byglandsfjord

Velkomen til ope møte i Årdalshallen onsdag 12. juni kl. 18:00. Tema: Moglegheitsstudie for Byglandsfjord sentrum

Bygland kommune har engasjert arkitektselskapet Henning Larsen til å gjennomføre ein moglegheitsstudie for Byglandsfjord sentrum med særleg fokus på eksisterande industritomter. Med tanke på framtidig bruk av areal, er det ønskjeleg å synleggjere moglegheitsrommet og tolegrenser for utvikling. Moglegheitsstudien er utarbeidd i tett samarbeid med Agder fylkeskommune. Tidlegare medverknadsprosessar og idedugnadar dannar grunnlag for arbeidet.

Moglegheitsstudien blir presentert i møtet. Det blir rom for å stille spørsmål og kome med innspel. Dersom du vil sjå studien på førehand, så ligg den HER